Pinezka
ul. Branickiego 10/113, 02-972 Warszawa

Marta Kaczorowska
dyrektor Wilanowskiego Centrum Integracji Sensorycznej

Certyfikowany terapeuta Integracji Sensorycznej, neuropsychoterapeuta EEG Biofeedback, dyplomowany logopeda i psycholog, terapeuta Treningu Słuchowego Johansena JIAS, terapeuta Aktywnego Treningu Neuroflow. 
Na co dzień, zajmuje się diagnozowaniem i terapią integracji sensorycznej, logopedycznej  (Metoda Krakowska) i psychologicznej u dzieci zdrowych oraz z autyzmem, zespołem Aspargera, zespołem Downa, dzieci z opóźnionym rozwojem mowy i komunikacji, z dysleksją oraz afazją. Regularnie współpracuje z Specjalnym Ośrodkiem Szkolno-Wychowawczym i  Fundacją Autismo.

Autorka wielu artykułów i recenzentka książek. Uczestniczka i prelegentka specjalistycznych warsztatów i konferencji:

  • Diagnoza i terapia wad wymowy – szkoła krakowska
  • Diagnoza i terapia dzieci z zespołem Aspargera
  • Terapia neurobiologiczna
  • Metody badania zagrożenia dysleksją
  • Terapia ręki
  • Terapia behawioralna
  • Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu
  • Symultaniczno – Sekwencyjna Nauka Czytania – prof.  J. Cieszyńskiej    
  • Szkolenie Podstawowe PECS – The Picture Exchange Communication System 
  • Metoda Dobrego Startu M. Bogdanowicz – CWRO Warszawa
  • Jak uczyć, żeby nie szkodzić – praca z dzieckiem z mózgowym porażeniem dziecięcym – CWRO Warszawa
  • Wspomaganie rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym w świetle nowej podstawy programowej” – CWRO Warszawa    

Stymulacja funkcji poznawczych – wzrokowych, słuchowych i motorycznych
Metody  wywoływania głosek – Metoda Krakowska
Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych – Metoda Krakowska
Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją) – Metoda Krakowska

Trudności w karmieniu i jedzeniu. Diagnoza i elementy terapii

Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno – motorycznym

Mutyzm wybiórczy diagnoza i skuteczna terapia

Zabawa i działania w rzeczywistym świecie         

Masaż logopedyczny a stymulacja funkcji-podejście holistyczne              

Trudności w nauce czytania w różnych grupach wiekowych (dzieci 3-4 letnie, dzieci 5-6 letnie i 7-letnie)

Klaudia Siwiec        
Logopeda ogólny i kliniczny, terapeuta pedagogiczny i socjoterapeuta, terapeuta i diagnosta SI, psycholog                              

Absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego i Akademii Nauk Stosowanych w Warszawie. Ukończyła II-stopniowe szkolenie uprawniające do diagnozowania i terapii zaburzeń rozwoju procesów integracji sensorycznej. Diagnosta ADOS-2 w trakcie certyfikacji. Wykładowca akademicki na kierunkach: Edukacja i terapia osób w spektrum autyzmu, Socjoterapia i resocjalizacja oraz Psychotraumatologia.

Ostatnio odbyte szkolenia i kursy:

  • The Academy of Modern Applied Psychology by Kain Ramsay (2023)
    Modern Applied Psychology/ Psychologia stosowana
  • Social Spectrum: Social Skills for High-Functioning Autism by Alexander Vornoff (2023)
    Umiejętności społeczne dla wysoko funkcjonujących osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
  • Applied Behavior Analysis – Foundation Course by Smita Desai PhD (2023)
    Stosowana analiza zachowania – kurs podstawowy
  • Uniwersytet Warszawski Fundacja Praesterno (2023)
    Profilaktyka i terapia uzależnień behawioralnych
  • Akademia Ekonomiczno- Humanistyczna w Warszawie (2022)
    Biologiczne podstawy zachowania
  • Powszechna Wyższa Szkoła Humanistyczna Pomerania (2022)
    Trening umiejętności społecznych dla osób z niepełnosprawnością intelektualną.

Ewa Brzezińska
Logopeda kliniczny, Terapeuta Integracji Sensorycznej

Absolwentka logopedii z audiologią na Uniwersytecie Łódzkim oraz logopedii ogólnej i klinicznej na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. 

Prowadzi diagnozę i terapię logopedyczną dla dzieci oraz osób dorosłych.  Swoje doświadczenie zawodowe zdobyła pracując w poradniach psychologiczno- pedagogicznych, przedszkolach terapeutycznych i na praktykach w szpitalach oraz w wielu fundacjach. Odbyła staż w przedszkolu dla dzieci ze spektrum autyzmu „Effectis”, gdzie prowadziła zajęcia indywidualne i grupowe.

Brała udział w wielu szkoleniach, warsztatach oraz konferencjach, m.in.:

  • Terapia Lax Vox- rehabilitacja głosu.
  • Alternatywne i wspomagające sposoby. porozumiewania się (AAC).
  • Metoda Warnkego- trening słuchowy, wzrokowy, motoryczny w terapii trudności szkolnych.
  • Konferencja naukowa- Afazja rozwojowa- droga przez terapię i diagnozę.
  • Terapia logopedyczna dziecka z zespołem Downa.
  • Język migowy I stopnia.
  • Metoda werbo-tonalna.
  • Programowanie wczesnych etapów rozwoju językowego- zabawy fonetyczne.
  • FASD- Spektrum Płodowych Zaburzeń Alkoholowych.
  • Karty Oceny Logopedycznej Dziecka-KOLD do diagnozy dzieci w wieku od 1. miesiąca życia do końca 9. roku życia.
  • Stymulacja sensoryczna u dzieci z zaburzeniami mowy i komunikacji.
  • Terapia ręki I i II stopień.
  • Logorytmika- ruch, słuch, słowo.

Angelika Śledziewska
Logopeda, Diagnosta i Terapeuta Integracji Sensorycznej, Terapeuta ręki, Nauczyciel języka polskiego  

Absolwentka logopedii o specjalności nauczycielskiej na Uniwersytecie Gdańskim oraz  logopedii ogólnej i klinicznej na Uniwersytecie Medycznym. Certyfikowany diagnosta i terapeuta Integracji Sensorycznej. Pracuje z elementami Integracji Bilateralnej.

Swoje doświadczenie zdobyła podczas praktyk w szpitalach, poradni psychologiczno-pedagogicznej, poradni logopedycznej, w szkołach i przedszkolach specjalnych.

  • ODRUCHY PIERWOTNE – istota oraz konsekwencje przetrwałych odruchów.
  • Stymulacja sensoryczna u dzieci z zaburzeniami mowy i komunikacji.
  • Bilateralna Integracja – Program Szkolny.
  • Programowanie języka. System języka i programowanie.
  • TERAPIA RĘKI I Terapia Ręki PTR.
  • Logorytmika- ruch, słuch, słowo.
  • FRENOTOMIA- Postępowanie logopedyczne przed i po zabiegu podcięcia wędzidełka podjęzykowego.

Szkolenie internetowe:

  • Międzyzębowość
  • Wszystko rozumie ale nic nie mówi
  • Fundamenty pracy z dzieckiem z ORM
  • Metody Rehabilitacji Dzieci Z Wadą Słuchu

Katarzyna Czarnacka      
Psycholog, Diagnosta i Terapeuta Zaburzeń Integracji Sensorycznej

Psycholog, terapeuta Integracji Sensorycznej. Ukończyła studia Psychologiczne o specjalizacji ” Psychologia Kliniczna” na Uniwersytecie Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie, a także studia podyplomowe w Szkole Wyższej  Psychologii Społecznej „Zarządzanie Zasobami ludzkimi”. Mama czteroletniego Olka, u którego problemy w zakresie Zaburzeń Integracji Sensorycznej sprawiły, ze zdobyła certyfikat  I i II stopnia na EWS Centrum Integracji Sensorycznej w Warszawie, uprawniający do pełnej diagnozy, planowania oraz prowadzenia terapii.

Swoją wiedzę, doświadczenie i pasję wykorzystuje zarówno w pracy z dziećmi jak i z osobami dorosłymi. Systematycznie pogłębia swoje umiejętności biorąc udział w praktycznych szkoleniach, webinariach oraz  kursach.

Karolina Szklarska

Absolwentka logopedii ogólnej i klinicznej na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym, a aktualnie studentka studiów magisterskich na tym samym kierunku na Uniwersytecie Warszawskim.
Swoje doświadczenie zdobywała podczas praktyk w szpitalu, poradniach, przedszkolach i szkołach podstawowych. Swoją wiedzę zgłębiła  również dzięki wolontariatowi w ośrodku „Biomicus”, jako pomoc neurologopedy.
Ukończyła szkolenie dotyczące funkcji prymarnych oraz szkolenie „Zrozumieć autyzm”, przygotowujące do pracy z osobami ze spektrum autyzmu.
Prowadzi także zabiegi elektrostymulacji po ukończonym certyfikowanym kursie z tego zakresu.
Chętnie pracuje zarówno z dziećmi jak i z dorosłymi.

Karolina Kiljańska

Absolwentka Psychologii Niepełnosprawności na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
Posiada studia podyplomowe dające uprawnienia pedagogiczne. Swoje doświadczenie zdobyła zarówno w przedszkolu terapeutycznym jak i integracyjnym, a także na stażu w Stowarzyszeniu Terapeutów – Ośrodku Integracji Społecznej, gdzie pracowała z osobami dorosłymi ze spektrum autyzmu. Pracowała także jako Terapeuta Środowiskowy z osobami dorosłymi, młodzieżą oraz dziećmi.
Na co dzień pracuje w przedszkolu na Ursynowie, zajmuje się tam prowadzeniem zajęć TUS, obserwacją dzieci na grupie oraz terapią indywidualną dzieci ze spektrum autyzmu oraz zespołem downa. Stale poszerza swoje kompetencje uczestnicząc w webinarach, szkoleniach oraz kursach. Jej pasją jest praca z dziećmi, do każdego dziecka podchodzi indywidualnie z dużymi pokładami empatii,  cierpliwości i wyrozumiałości. W swojej pracy stosuje elementy terapii behawioralnej.
Obecnie kształci się także w szkole psychoterapii na Akademii Motywacji i Edukacji w nurcie poznawczo – behawioralnym.