Wilanowskie Centrum Integracji Sensorycznej

Integracja sensoryczna

Logopedia

Psychologia

Neurologopedia

Trening Słuchowy Johansena

Terapia wybiórczości pokarmowej i karmienia

 



Marta Kaczorowska

dyrektor Wilanowskiego Centrum Integracji Sensorycznej i Logopedii

 

 


Certyfikowany terapeuta Integracji Sensorycznej, neuropsychoterapeuta EEG Biofeedback, dyplomowany logopeda i psycholog, terapeuta Treningu Słuchowego Johansena JIAS, terapeuta Aktywnego Treningu Neuroflow, Diagnosta ADOS-2.
Na co dzień, zajmuje się diagnozowaniem i terapią integracji sensorycznej, logopedycznej (Metoda Krakowska) i psychologicznej u dzieci zdrowych oraz z autyzmem, zespołem Aspargera, zespołem Downa, dzieci z opóźnionym rozwojem mowy i komunikacji, z dysleksją oraz afazją. Regularnie współpracuje z Specjalnym Ośrodkiem Szkolno-Wychowawczym i Fundacją Autismo.

Autorka wielu artykułów i recenzentka książek. Uczestniczka i prelegentka specjalistycznych warsztatów i konferencji:

Stymulacja funkcji poznawczych - wzrokowych,słuchowych i motorycznych
Metody wywoływania głosek - Metoda Krakowska
Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych – Metoda Krakowska
Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją) – Metoda Krakowska

Trudności w karmieniu i jedzeniu. Diagnoza i elementy terapii

Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno – motorycznym

Mutyzm wybiórczy diagnoza i skuteczna terapia

Zabawa i działania w rzeczywistym świecie

Masaż logopedyczny a stymulacja funkcji-podejście holistyczne                                                                                                                    Trudności w nauce czytania w różnych grupach wiekowych (dzieci 3-4 letnie, dzieci 5-6 letnie i 7-letnie)


 

Klaudia Siwiec Logopeda ogólny i kliniczny, Terapeuta pedagogiczny i Socjoterapeuta, Psycholog, Diagnosta i Terapeuta SI

 

Absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz Akademii Nauk Stosowanych w Warszawie. Certyfikowany diagnosta i terapeuta zaburzeń integracji sensorycznej.

Ukończyła liczne szkolenia m.in.:

Ostatnio odbyte szkolenia i kursy:

The Academy of Modern Applied Psychology by Kain Ramsay (2023)

Modern Applied Psychology/ Psychologia stosowana

Social Spectrum: Social Skills for High-Functioning Autism by Alexander Vornoff (2023)

Umiejętności społeczne dla wysoko funkcjonujących osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu

Applied Behavior Analysis - Foundation Course by Smita Desai PhD (2023)

Stosowana analiza zachowania- kurs podstawowy

Uniwersytet Warszawski Fundacja Praesterno (2023)

Profilaktyka i terapia uzależnień behawioralnych

Akademia Ekonomiczno- Humanistyczna w Warszawie (2022)

Biologiczne podstawy zachowania

Powszechna Wyższa Szkoła Humanistyczna Pomerania (2022)

Trening umiejętności społecznych dla osób z niepełnosprawnością intelektualną

Akademia Ekonomiczno- Humanistyczna w Warszawie (2022)

Psychologia zdrowia   


Dominika Smolińska Logopeda, Terapeuta Integracji Sensortcznej

Absolwentka studiów licencjackich i magisterskich na kierunku Logopedia z audiologią na Uniwersytecie Marii Skłodowskiej - Curie w Lublinie oraz studiów podyplomowych z zakresu diagnozy i terapii Integracji Sensorycznej w Wyższej Szkole Pedagogicznej imienia Janusza Korczaka w Warszawie.

Doświadczenie w pracy zdobywała w przedszkolach, poradniach psychologiczno - pedagogicznych, prywatnych gabinetach terapeutycznych oraz centrach terapii i rozwoju. Prowadziła wykłady dotyczące rozwoju mowy oraz metod wspierania mowy dziecka w szkole policealnej dla osób dorosłych w Lublinie.

Zajmuje się diagnozowaniem i prowadzeniem terapii Integracji Sensorycznej. Prowadzi również konsultacje i terapię dzieci z opóźnionym rozwojem mowy, zaburzeniami artykulacji, niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem i zespołem Aspergera.

Prywatnie miłośniczka górskich wędrówek oraz jogi :)


Ewa Królikowska

Logopeda kliniczny, Terapeuta Integracji Sensorycznej

 

Absolwentka logopedii z audiologią na Uniwersytecie Łódzkim oraz logopedii ogólnej i klinicznej na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym.

Prowadzi diagnozę i terapię logopedyczną dla dzieci oraz osób dorosłych. Swoje doświadczenie zawodowe zdobyła pracując w poradniach psychologiczno- pedagogicznych, przedszkolach terapeutycznych i na praktykach w szpitalach oraz w wielu fundacjach. Odbyła staż w przedszkolu dla dzieci ze spektrum autyzmu „Effectis”, gdzie prowadziła zajęcia indywidualne i grupowe.
 

Brała udział w wielu szkoleniach, warsztatach oraz konferencjach, m.in.:

 

  • Terapia Lax Vox- rehabilitacja głosu

  • Alternatywne i wspomagające sposoby porozumiewania się (AAC)

  • Metoda Warnkego- trening słuchowy, wzrokowy, motoryczny w terapii trudności szkolnych

  • Konferencja naukowa- Afazja rozwojowa- droga przez terapię i diagnozę

  • Terapia logopedyczna dziecka z zespołem Downa.

  • Język migowy I stopnia

  • Metoda werbo-tonalna. Programowanie wczesnych etapów rozwoju językowego- zabawy fonetyczne.

  • FASD- Spektrum Płodowych Zaburzeń Alkoholowych.

  • Karty Oceny Logopedycznej Dziecka-KOLD do diagnozy dzieci w wieku od 1. miesiąca życia do końca 9. roku życia.

  • Stymulacja sensoryczna u dzieci z zaburzeniami mowy i komunikacji.

  • Terapia ręki I i II stopień

  • Logorytmika- ruch, słuch, słowo


 

Angelika Ługowska
Logopeda, Diagnosta i Terapeuta Integracji Sensorycznej, Terapeuta ręki, Nauczyciel języka polskiego

Absolwentka logopedii o specjalności nauczycielskiej na Uniwersytecie Gdańskim oraz logopedii ogólnej i klinicznej na Uniwersytecie Medycznym. Certyfikowany diagnosta i terapeuta Integracji Sensorycznej. Pracuje z elementami Integracji Bilateralnej.
Swoje doświadczenie zdobyła podczas praktyk w szpitalach, poradni psychologiczno-pedagogicznej, poradni logopedycznej, w szkołach i przedszkolach specjalnych.


* ODRUCHY PIERWOTNE – istota oraz konsekwencje przetrwałych odruchów.
* Stymulacja sensoryczna u dzieci z zaburzeniami mowy i komunikacji.
* Bilateralna Integracja - Program Szkolny
* Programowanie języka. System języka i programowanie
* TERAPIA RĘKI I Terapia Ręki PTR
* Logorytmika- ruch, słuch, słowo
* FRENOTOMIA- Postępowanie logopedyczne przed i po zabiegu podcięcia wędzidełka podjęzykowego
Szkolenie internetowe:
* Międzyzębowość
* Wszystko rozumie ale nic nie mówi
* Fundamenty pracy z dzieckiem z ORM
* Metody Rehabilitacji Dzieci Z Wadą Słuchu

 

Katarzyna Czarnacka Psycholog, Diagnosta i Terapeuta Zaburzeń Integracji Sensorycznej

Psycholog, terapeuta Integracji Sensorycznej. Ukończyła studia Psychologiczne o specjalizacji " Psychologia Kliniczna" na Uniwersytecie Marii Curie - Skłodowskiej w Lublinie, a także studia podyplomowe w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej "Zarządzanie Zasobami ludzkimi". Mama czteroletniego Olka, u którego problemy w zakresie Zaburzeń Integracji Sensorycznej sprawiły, ze zdobyła certyfikat I i II stopnia na EWS Centrum Integracji Sensorycznej w Warszawie, uprawniający do pełnej diagnozy, planowania oraz prowadzenia terapii.

Swoją wiedzę, doświadczenie i pasję wykorzystuje zarówno w pracy z dziećmi jak i z osobami dorosłymi. Systematycznie pogłębia swoje umiejętności biorąc udział w praktycznych szkoleniach, webinariach oraz kursach.